Ei hyvältä näytä. Mulla on hillitön makeanhimo kokoajan!!!! Mistä lie taas tullut takas, kun siitä jo eroon pääsin... Nooh... Tiedän kai minä. Sen siitä saa kun jättää (taas) ne vihannekset yms. vähemmälle, mitkä pitäis tän mun todella romahtelevan verensokerin tasaisempana... juu juu... Vaahtokarkkeja oli kaapissa odottamssa MMF:n (vaahtokarkkifondantin) tekoa, mut parempiin suihin on uponnu jo tooooooooosi monta :/. Samoin banaanikakkua, mitä vein eilen nyyttäreihin ja kun sitä jäi jokunen pala ja emäntä mun kyytiin palat laittoi............... * huoh *

Ruokakaupassa kävin listan kera ja voin olla ylpeä "ruokakoristani" :D!!! Oikeesti! Täysjyvää, monilviljaa, rasvatonta/vähärasvaista, hedelmää, vihannesta sorttia jos toistakin... Noilla kun taas jaksais taaplata, ni eiköhän ne sokeritkin pysy tasaisempana. Kattelin myös Nutrilett:n soppia. Oiskohan niistä mihinkään? Minä kun kaipaan sitä pureskeltavaa, ni kauankohan semmosia keittoja jaksais???? Kyl siin sanottiin, et saa vihannesta/hedelmää ottaa, jos on tarve purra ;).

Hillitön raivo on päällä. Jotenkin ärsyttää ihan sikana tämmönen repsahtelu, mut kai sitä kaikille sattuu?!?! Lisäks kävin äsken 1h10min reippaalla sauvalenkillä ystävättäreni kanssa tuolla Suomen kauneimman kunnan harjulla (yhdellä monista) :D. Kieltämättä on upeat paikat ja kimppu kieloja nyt maljakossa! Tekis mieli sanoa ääneen "MÄ TEEN SEN!", mutta mitäs jos en saavutakaan? Sit vasta ärsyttääkin. Ja lomalle siitä pitäis sit jäädä. Hmm... Hetkonen, lasken... 3½ vk jälellä ja n.2kg...hmm... sas nähä. Hilkkua vaille, etten sano noin, mitä tos uhosin...mutta mutta...öö... Mä sanon sen ihan hiljaa, ettei kukaan kuule ;) (mä teen sen!) ;))))))!